The end is soon here

Slutet är snart här... alltså det finns somliga saker jag längtar hem till som sängen, små rutiner, träning och lite annat men SATAN vad annorlunda det kommer bli. Vi har varit här i fyra veckor och en dag och jag har vant mig vid detta totalt, snö existerar inte ens för mig längre ungefär, kan inte föreställa mig hur kallt och snöigt ni har det och jag vill inte till det heller, jag vill ha sommar, sommar utomlands och nu är det så att jag kanske drar till USA under sommarlovet och kommer jag iväg så är livet nog för underbart.
Men det jag ville få säga är att tror inte det blir något bloggande nu, tänker ta vara på dem här sista dagarna, blir troligen något inlägg när vi är i bankok men det är drygt fem dagar kvar utav denna resa nu eftersom denna dag är slut om sex timmar.
Men igår var vi ute med en speedboat och drog till en Ö, där vart det lite snorkling och sen en djävulskt massa Volleyboll på beachen och satan så roligt det var.
Idag har vi stuckit till Krabi med familjen Wester (Leif, Wilma, Petra, Victoria)
blir middag om ett tag.

Ni får ha det så bra och jag kan nog redan tacka er som läst och följt denna blogg och hoppas på att ni inte blivit allt för uttråkade utav mitt skrivande.
hej då så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0