Sunlight on my skin

Har nyligen gått upp från beachen och nyss kommit ut ur duschen.
Klockan är bara halv fyra här men känner att jag inte orkar med nå mer sol.
Har fått en del färg men inte så där neger som jag brukat vara men har inte solat så värst mycket heller, kanske är fjärde gången idag som jag ligger still och solar annars har jag bara gått runt i solen eller vart i vattnet och lekt med boll men solen tar alltid endå.

Dagarna börjar gå mot sitt slut, imorgon ska vi till Phuket och träffa Leif, Victoria, Wilma och Petra.
Vi blir där i fem eller sex nätter sedan har vi bara två dagar kvar i Bangkok och sedan ska vi hem till kalla sverige, till skola och rutiner. Det ska på ett sett bli skönt eftersom att jag ska få komma igång med träning igen och är alltid skönt med rutiner men det får vänta för än så länge så ska jag chilla järnet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0