Godmorning!

Godmorgon på er, nu är man femton år!
Vaknade upp lite halvgrinig bara för att man var så trött men dem kom allihopa sjungandes in på rummet och även storasyster Sanne som är på besök som är bosatt i Stockholm.

Presenter jag fick:
Förlänga gymkortet med 1 år när mitt gått ut nu snart.
tusenkronor
Ny Body Butter
Någon Wake Up kräm
Snack om att beställa iphone 4
moped & dator har jag fått i förskott

"Spelar ingen roll vad man får för det är TANKEN som räknas."
truetruetrue...

Blir inget speciellt idag, blir att bara vara hemma, chilla och ladda inför skola imorgon och god middag här hemma ikväll.




Lite grumlig bild på mig och Dive Master Jack när vi dök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0