Back to big city life

Nu är vi tillbaka i bangkok.
Jag har totalt tappat tidsbegränsningen för hur länge vi har varit borta, tyckte i början då vi var i sverige att fem veckor?! skojar ni?
men just nu så förstår jag inte hur jag kunde tänka så för tiden måste ha flygit förbi totalt för det känns som om vi är kvar i bangkok sen vi kom, inget har förändrats typ, same same but different.

Kändes OTROLIGT tomt just nu när vi var ute en sväng eftersom att Petra och Victoria inte är med, har umgåtts med dem en hel del nu under drygt en veckas tid så vart van väldigt snabbt vid alla dessa repliker dem kör på, deras skratt all over och allt.
Men som jag sa till mor idag när vi klev ur taxin när vi kom fram till hotellet här i bangkok.

-Nu är resan slut.

Den är verkligen slut för nu är det bara att strosa runt i bangkok i två dagar och sedan sätta sig på ett plan i elva timmar och sen är man hemma i snö och kyla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0