packning for thailand

Första inlägget! Är så att jag la upp den här bloggen på grund utav att jag ska till Thailand i 5 VECKOR!
Det är lång tid, men det ska bli sjukt underbart. Klockan är nu 18:22 i skrivande stund och jag har nyligen kommit hem från gymmet, har tränat lite utav allt bara för att hålla igång då jag blir utan träning under det första kommande dagarna. Är så att jag reser imorgon, blir tåg från Gävle 09.30 och sedan befinner vi oss på Arlanda, planet går runt 14.00 men jag är inte helt bulletproof.
Tycker att det är en rolig grej också det här med blogg nu då ni ska få följa dessa 5 veckor, ska ta mycket bilder, göra ett par inlägg om dagen så att jag håller er uppdaterade och JAG VET att ni kommer sitta där hemma och drömma om att det var NI som skulle åka dit jag nu ska, haha nej skämt o sido.

Har lärt mig att en blogg utan bilder är riktigt lame så blir att ladda upp två bilder nu, en bild på mig då jag är hemkommen från gymmet och sen lär jag ju visa hur ryggsäcks fanskapet ser ut.



sliten men taggad.



nu kan ni ju fråga er hur jag hade tänkt mig resa men är så att vi ska ju inte stanna på samma ställe under 5 veckor så blir att packa lite nu så packar i en sån där tokigt stor ryggsäck, sen är ju tanken då att vi ska shoppa massa där i Bangkok och det är därför det blir som det blir. (Svårt att packa lite, lättare att packa mycket)


Är tillbaka imorgon då jag befinner mig på Arlanda. heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0