On ARLANDA

Så, ni är vi på Arlanda, eller vi har ju varit här ett litet tag nu, fått mat i magen och så, så nu tar jag mig tid att uppdatera här då det inte kommer hända förs imorgon. För er som läser så vill jag att ni ska tänka på framöver att i Thailand ligger vi 7 timmar före.
Kan berätta lite kort om dagen och om natten.
Vart vaken ganska lönge inatt, gick ner och la mig i soffan och slog på filmen The Last Song, aldrig sett förut men jag tyckte om den! Klockan var runt 2-3 när jag la mig men tog tid innan jag somnade.
Morgonen vart jag väckt och de mesta var som vanligt bortsett från att jag packade ner lite små saker.
Taxi kommer vid 09:10 och kör oss till Resecentrum, vi tar tåg därifrån till Gävle och sedan ett annat tåg från Gävle till Arlanda.



Bild på far & lillesyrran i trappan påväg upp till Arlanda från tåget under jorden.



Och en bild sen imorse. kommer flera inlägg då vi är i Thailand. heido

Kommentarer
Postat av: gabbeboush

Fett shhhtek (:

2010-12-09 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0