In This Moment

Just nu  är klockan halv tio här på morgonen, har ätit dåligt med frukost och mår fortfarande hyffsat dåligt men det är ganska varierande.
Igår kom vi till Koh Samed och vi bor i en liten stugliknande sak men det är helt okej för det blir bara fyra nätter och vi gör endå inget inne eftersom att vi bara befinner oss ute. Stranden är helt underbar, alldeles knallvit och slät, dem sätter även upp ett volleyboll nät senare på dagarna så det kanske ska provas på nu då.

Har hänt så mycket och jag har varit så dålig på att uppdatera men det har och göra med att internet har kostat så mycket på hotellet vi tidigare befann oss på och så fick man så lite tid så det kändes inte lönt men nu blir det bloggande framöver enda tills jag åker hem skulle jag tro men kan tyvärr inte visa er alla bilder sen tidigare som tex julafton och sådant för den orken har jag inte! :D

Ska dra mig ut i solen nu så hör vi sen.




Här fick jag sitta och luncha under fyra dagar



Påväg mot kvällning här på Koh Samed

Inte fått nå bilder från Koh Samed eftersom vi kom igår men kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0