Forlat

Sitter pa hotellets dator nu sa har inte vara svenska bokstaver men lar beratta lite snabbt nu da jag fick ett sms om att jag maste uppdatera bloggen sa jag kor val pa lite snabbt nu, fast utan bilder.
Har hant en del, vi har varit ute med en bat och snorklat en hel dag igar och vi var ute 12 timmar, helt underbart. Stoppade vid fina privatstrander, hoppade fran toppen av baten och skojade och en god buffe.
Idag ar det dagen fore julafton, kanns faktist toppen att inte behova fyra jul som i sverige, blir varldens buffe imorgon och dem gor i ordning for full fart nu.
Har fatt en massa farg och allt rullar pa, ar ute och springer somliga mornar och det kanns helt underbart, har aven bestamt mig for att ta dykar kort som tar tre dagar, borjar nog pa lordag. Far ga massa kurser och sedan dyka med utrustning bland korall rev och annat.
Just nu sa ska vi strax ga ut och ata, tror det blir vid stranden idag och sen sa hander val inte sa mycket, ska nog ut och springa imorgon, en bra start pa julafton och sedan blir det en vanlig dag pa stranden men det blir mycket skoj imorgon som hotellet fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0