Big city life

Inte hänt så speciellt mycket idag, vi drog till China Town som sagt och vandra runt marknaderna där, tjatiga kineser som jag minns dem från kina. Har varit sol idag för första gången under denna resa!
Köpte två hjälmar idag som jag ska ha till moppen sen, inte helt säker på om den blir använd så mycket men en av dem är till för people som jag skjutsar sen för kan lova att det kommer bli en hel del sådant.

Om ikväll. Har precis kommit in på rummet, dem andra i familjen kommer väl snart också men själv så är jag sjukt trött efter allt vandrande idag. Åt en god middag, pasta med lax. Tänker kolla lite tv och bara chilla resten av kvällen. heido



Riktigt tokiga hjälmar men alla använder såna här så kommer sticka ut ganska mycket hemma i sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0