Beautiful day

Idag har vi haft våran första soldag då vi varit på beachen.
Fått enormt men färg fast dock bara på framsidan men finns ju en morgondag också!



Ingen vit sand och inget poolvatten klart hav men en helt underbar dag ändå. Paradiset kommer inom några dagar, jag klarar att vänta.



Sitter familjen i väntan på att maten ska komma, helt underbar mat här i Thailand.
Alot of chicken, rise and more. Perfekt för mig!

En tjej som heter Nicky och hennes två kompisar satt lite längre bakom oss men Nicky hade legat och tittat en hel del och när pappa var fram till dem och frågade vart dem köpte sin mat ifrån då dem åt på stranden så hade hon även sagt att JAG kunde få äta med henne, pretty nice men efter mitt käk så går jag fram och självklart vill hon fota så då fick hennes vän ta en picture på hon och mig, senare så gav jag lapp så hon kunde höra av sig, underbar tjej och en helt underbar dag.
Har duschat för ett tag sen och ska smörja in mig och så, sedan ska vi gå ner och äta en barbeQ bufe. Ska bli oerhört gott.

heido så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0