Bangkok city

Ja, nu verkar denna dagen vara nästan helt klar, vi vaknade vid 13.00, känns som om vi kom hit igår, men vi kom hit i morse och jag fattar inte att jag orkade träna då. När vi vaknat så tog vi taxi in i bangkok, vi åt och sedan tog vi fika på Starbucks. Köpte ett par Crocs flippflopp också, sedan strosa vi bara runt. Laddar upp lite bilder nu sedan drar vi på middag, skriver mer då. heido!



hej drink



bedroom



toalett



poolen



dålig bild, men utsikten från rummet



också fikan på starbucks.

Kommentarer
Postat av: miriam

åååh, jag blir så avis när jag ser starbucks!!

var där varje dag i kina.. så jävla gott!!

chocolate frappucino :D

hoppas du har det härligt där nere i värmen oscar :) !

2010-12-16 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0