Bad update

Har inte uppdaterat på veckor just nu känns dem som men har varken haft tid eller ork faktist.
Har varit ute och dykt fyra dyk nu under ett par dagar och har nu blivit en riktig dykare då jag fått min dykar licens.
Det är idag tisdag och klockan är 6 här. Ska dra ut och äta med Viktor och Gustav och får sedan se vad som händer.
Imorgon så ska jag och Gustav ut och dyka, tror jag gör så att jag kan fotografera under vattnet under dyket då men inget jag kan lova men tror det blir så i alla fall.
Får se till att uppdatera lite mer sen men just nu vill jag bara ta de lugnt.
Vi drar till Koh Samed på torsdag och blir där i fyra nätter sedan drar vi till Phuket i sex nätter och umgås med Wilma, Victoria och Leif, sen så har vi två nätter kvar i Bangkok så det är inte mycket kvar på denna resa.

Blir inga bilder nu men blir det så att jag fotar under dyket imorgon så kommer såna bilder också upp.
heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0